منتدى ملك الغرام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى منتدى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت متنوعه

كاتب الموضوعرسالة
يويو
Admin
يويو

المساهمات : 248

نكت متنوعه Empty
مُساهمةموضوع: نكت متنوعه   نكت متنوعه I_icon_minitimeالإثنين يناير 26, 2009 12:23 pm

<table cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td colSpan=2>
شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة
بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين
</TD></TR></TABLE>
نكت متنوعه Arrow_up نكت متنوعه Arrow_down<table cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><tr><td vAlign=center noWrap>
</TD>
<td> </TD>
<td vAlign=top noWrap>

</TD></TR></TABLE>
https://nogumfm.yoo7.com

نكت متنوعه
صفحة 1 من اصل 1